BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

Wednesday 21 September 2011

God Knows everything between them..

Salam...

Yes! skrg saya tak boleh..tak boleh nak berseronok giler...
dalam kepala otak saya cuma ada family..
Family saya yang paling dekat dengan jasad saya sekarang, cuma MAK DAN AYAH..saya tak limpah kasih sayang dengan kekasih tapi saya limpah kasih sayang dgn family..

kami sekeluarga dlm kesedihan mengenangkan seorang keluar dari family kami..arwah adik..kami rindu die sgt2..dlm sekelip mata Allah ambik die dr kami..tapi rasa macam baru smlm kami bergurau sama2, gelak sama2..yg paling ketara terasa kehilangan tu..EMAK.. :( die hilang anak dan adik kandungnya..
Emak yg mengandungkan kite selama 9 bln..yg byk ambil berat pasal kita seumur hidup die..
Mak pegi mane bawak handphone adik, bwak lesen adik, bawak kad matrik adik...mak cakap "kalau Atikah g kelas, abg Sharif p kebun..tgal kak Norma sorg2 kt umah.."..saya tawu mak sunyi...skrg mak hari2 nak tgk facebook adik..pagi tadi masa tgh prepare g kelas, mak mintak tlg ajar die pasal facebook..dalam kegesaan saya tak boleh nak ajar mak..mak cakap mak kecik hati sbb saya taknak ajar..

"Maaf mak, bukan adik takmau ajar..tapi adik nak pi kelas..
takdak niat pun adik nak tolak permintaan mak.." :'(

Saya taktau macam mana saya nk handle diri saya tanpa dorg..
Mak penah cakap..belajar sampai bleh keje bagus2, hdup duit hasil titik peluh sdiri..sbb nanti kalau mak ayah dah tkde..gaji ayah org salur kat tabung baitulmal..jgn kisah dgn org, mak ayh dorg pn sama jugak..gaji tetap salur kat tabung baitulmal...ilmu tu je harta yg kita ada..
saya tau mak dgn ayh nak tgk saya berjaya :(

and
by the way..

bukan kami tak redha atas pemergian adik..
kami tahu Allah lebih sayangkan dia..
tapi..
kamu takkan rasa apa yg kami rasa..
sehinggalah kamu kehilangan salah sorg darah daging yg paling rapat dgn kamu sendiri..

keluarga tak seperti kekasih..hilangnya terasa!!
kekasih tak seperti keluarga..hilangnya takda makna..

p/s: Al-Fatihah buat arwah Muhammad Zikri Bin Md Sharif dan Mohammad Aseri Bin Shaari..
May Allah grant the marhoom Jannat ul Firdous & high status in Jannat & May Allah forgive him for all his sins..

0 orang doa Cik Eka kurus: