BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

Tuesday 13 September 2011

Zzzzzzz....


Assalamualaikum..
"Cinta datang kepada mereka yang masih berharap sekalipun pernah dikecewakan, kepada mereka yang masih percaya sekalipun pernah dikhianati, kepada mereka yang masih mencintai sekalipun pernah disakiti hatinya..."

Ehem..ehem..
Awak... ;) lupa nak bagi tau.. hari tu saya ingat nak tulis surat atas sekeping kertas untuk awak..then, baru nak letak bedak dalam surat tu biar wangi2 semerbak, saya pikir2 tak jadi lah..lebih baik saya gulung2 surat tu then masukkan dalam botol bedak n terus baling dalam laut je..tapi saya takut jugak kalau bukan awak yg jumpa,  kalau lanun yang jumpa??..malu la saya..ngee :3 so, saya pikir masak2 baik saya tulis dlm blog ni je :)) mana tau tengah awak google cari gambar Selena Gomez, terjumpa blog saya..tak ke bertuah saya? Hee >.<


Masa ni saya rindu sangat..tapi saya taktau saya rindu sapa..mungkin awak..so, awak cepat2 la cari saya..mana tau nanti saya dh rindu kat org lain..melepas awak :) so, sy decide nak rindu awak je..amacam, setia kan saya?? ^_^ jadi awk jgn lah biar saya rindu awak lama2..sbb awak kan sayang saya :)) okbai. saya dah taknak cakap banyak. sbb saya mengantuk sangat2 ni..Awak jaga diri ye..

Dari sy yang _____ awak.. paham2 je la. Hee. Salam.

0 orang doa Cik Eka kurus: