BLOGGER TEMPLATES AND Formspring Backgrounds »

Tuesday 20 September 2011

Saya tak KISAH..

saya tak kisah kalau orang nak ckp apa2 tentang saya..
saya tak kisah kalau orang cuba utk sakitkan hati saya..
saya tak kisah kalau orang cuba nak bukak aib saya..
saya tak kisah kalau orang nak iri hati dengan saya..
sebab..

"saya takkan pernah kisah"
 
Satu benda yang saya selalu belajar dalam hidup, jangan pernah putus asa.. selagi kita terus berusaha, selagi itu la ada jalan yang terbuka luas untuk kita..tak kira dalam apa jua keadaan sekalipun. 

Kita semua mampu untuk berubah.
Tak ada satu orang pn mampu mengubah kita.
Dan kita kdg-kdg mungkin fikir boleh berubah disebabkan seseorang.
Dan itu lebih baik..jika kita berubah untuk diri kita sendiri.


Bukan kah telah dinyatakan bahawa manusia itu sendiri yang mampu mengubah nasib dirinya?

mak penah pesan...
"usaha tanpa tawakal=gagal
tawakal tanpa usaha=juga gagal
usaha dengan tawakal=BERJAYA"

God Knows ;)

0 orang doa Cik Eka kurus: